Berichten geschreven door John Dolstra

HP_CU_John_medres-sRGB_03.jpg
    Door John Dolstra op 12 april 2022

Afscheid John Dolstra

In 2018 zijn we gestart, samen met Paul, Leo en Klarie, aan een mooie tijd in de Maassluise politiek. In goede samenwerking en met veel genoegen werkten we samen met andere partijen aan een nog mooier Maassluis. De ChristenUnie is een partij die gaat vóór en mèt mensen, waarbij we vooral oog houden voor de zwakkeren in de samenleving. Dit heb ik ook gezien als mijn christelijke taak en dat betekent voor mij ‘zorgen voor elkaar’.

Daarnaast hebben wij als fractie de afgelopen 4 jaar meegewerkt aan de woningbouw, verbetering van de sportvoorzieningen en de stelselherziening jeugd. Tevens aan een motie voor financiering van de trekschuit, die na een lange periode van wachten uiteindelijk zaterdag 9 april 2022 te water is gelaten bij scheepswerf de Haas. Verder wachten we nog op  de uitvoering van een ingediende motie om de wegenstructuurvisie te herzien. Dit laatste is hard nodig, gelet op woningbouw en ontsluiting van de Kade.

Lees meer over "Afscheid John Dolstra"